sobota, 7. maj 2016

Optimizacija uporabniške izkušnje, cilj in vizija

Optimizacija uporabniške izkušnje ima v aktivnostih izraženo vizijo prihodnosti . Vsaka aktivnost ima svoj namen, optimizacija uporabniške izkušnje ni izjema. V prvi vrsti je namen zadržati obiskovalca spletne strani. Vsebina mora biti brez dvoma zanimiva in koristna, k večjemu obisku pa pripomorejo tudi drugi dejavniki. Vse je odvisno od uporabnika, njegovega namena, njegovih izkušenj in drugih značilnosti.



Vsaka spleta sran ima na drugi strani svoje značilnosti. Obiski so lahko zanimivi ali koristni za uporabnika. Pri zanimivih vsebinah se bo zadržal več časa, ker bo vsebina privlačna. Koristne vsebine pa obratno koristijo z dodano vrednostjo. Privlačnost in dodana vrednost vsebine sta lahko prisotni na eni strani, lahko pa ima spletna stran izrazito zgolj eno od naštetih lastnosti. naštete lastnosti si poleg tega tudi v veliko primerih nasprotujejo in imajo različne učinke na privlačnost za točno določenega obiskovalca. V primeru, da optimizacija uporabniške izkušnje posveti več pozornosti in temu primerno oblikuje vsebino privlačno za eno vrsto obiskovalca, pri drugem ne more računati na uspeh. Privlačna vsebina velikokrat ni koristna, uporabnik pa na drugi strani zahteva bodisi eno ali drugo lastnost. Pri privlačni vsebini lahko tako optimizacija uporabniške izkušnje računa na točno določen krog obiskovalcev. Ta isti krog pa bo manj zainteresirana za obisk vsebine, ki nudi dodano vrednost. Oblikovati vsebino, ki bo zanimiva za tako ene kot druge obiskovalce je zelo zahtevna. Uspeh je v veliki meri odvisen od prepoznavanja skupnih interesov. S sposobnostjo prepoznavanja skupnih interesov ima optimizacija uporabniške izkušnje veliko možnosti za uspeh, s tem pa tudi izjemne rezultate.

Smiselnost učinka aktivnosti je seveda odvisen tudi od vloženega. Zato je v veliko primerih potrebno razmisliti ali je oblikovanje takšne aktivnosti smiselno, ali se je bolje odločiti za dve ali več manj obsežnih vendar različnih aktivnosti. V lastnostih takšnih, da bo optimizacija uporabniške izkušnje dosegla svoje cilje pri ciljnem delu trga. Optimizacija uporabniške izkušnje prepoznava interese uporabnikov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar