sobota, 30. januar 2016

Segmentacija uporabnikov na spletu, večja kakovost

Segmentacija uporabnikov na spletu omogoča, da je večja kakovost delovanja možna. Splet segmentacija uporabnikov na spletu oblikuje in spreminja. Oblikovanje spleta segmentacija uporabnikov na spletu dosega z na eni spoštovanjem pravil, na drugi strani pa uvajanjem novosti. Preko uvajanja novosti segmentacija uporabnikov na spletu tudi spreminja splet.



Tako je do današnjih dni segmentacija uporabnikov na spletu že dodobra spremenila splet. Slednji je bil v preteklosti drugačen, drugačna je bila tudi segmentacija uporabnikov na spletu. V veliki meri tudi splet spreminja vse, kar segmentacija uporabnikov na spletu počne. Splet je bil v preteklosti drugačen, kar pomeni, da je imel drugačne lastnosti. Posledično je to vplivalo na aktivnosti, ki so ga omogočale. Danes je splet glede na preteklost drugačen. Kar hkrati pomeni, da so drugačne aktivnosti, ki ga omogočajo. digitalne aktivnosti so danes obsežne. V veliki meri posegajo tudi v vsakdanjik. Velikokrat bolj kot si sami predstavljamo. Posledica ne zavedanja temelji na dejstvu, da so nam digitalne aktivnosti postale rutina. Ter jih praktično niti ne opazimo, čeprav se z njimi ukvarjamo veliko več časa kot v preteklosti. Tako mnoge stvari in aktivnosti, ki smo jih v preteklosti počeli na klasičen način, danes počnemo na digitalni način. Potrebno se je zgolj ozreti na svoje dnevne ali mogoče tedenske aktivnosti. Pa bomo deležni spoznanja o obsežnosti in hkrati tudi kakovosti digitalnih aktivnosti. Sodelovanje digitalnih in klasičnih aktivnosti je pomembno. V nekaterih primerih so klasične aktivnosti nujne. Dobrodošlo pa je zavedanje, da jih digitalne izboljšujejo v kakovosti in obsegu.

Tako lahko z drobno informacijo v digitalni obliki izboljšamo klasično aktivnost. Naša pridobitev je lahko manj porabljenega časa, ter hkrati več časa, ki ga lahko porabimo na poljuben način. Obstajajo še številne druge pridobitve, katere digitalna aktivnost prinese v svet klasičnih aktivnosti. Segmentacija uporabnikov na spletu je namenjena predvsem digitalnim aktivnostmi, posledično pa lahko izboljšuje tudi klasične aktivnosti človeškega vsakdanjika

Več informacij

Ni komentarjev:

Objavite komentar