Zdravstvena zavarovalnica mora delovati v skladu z vsem, kar razumemo pod pojmom dobri poslovni odnosi .
Poslovni odnosi vključujejo na eni strani ponudbo, na drugi povpraševanje. Dobri poslovni odnosi so vzpostavljeni takrat, ko tako ponudba kot povpraševanje dobi kar zahtev. To na drugi strani pomeni tudi izpolnjevanje vsega, kar dogovorjeno zahteva. Zdravstvena zavarovalnica pri tem ni izjema, veljajo pa nekatere posebnosti.
Prav tako morata ponudba in povpraševanje izpolnjevati svoje pogodbene obveznosti ter na podlagi tega upravičeno pričakovati izpolnjevanje dolžnost. Posebnost, ki jih ima zdravstvena zavarovalnica je vzajemnost. Dobra storitev je v tem primeru odvisna od izpolnjevanja večjega števila skleniteljev. Lahko bi tudi rekli, da je izpolnjevanje ponudbe dobro, ko množično povpraševanje spoštuje dogovorjeno. Veliko število skleniteljev je tudi dober znak oziroma referenca, ko se odločamo med različnimi ponudbami. Za takšno zavarovanje bi lahko rekli, da se večina ne moti oziroma se to zelo redko zgodi. Zakaj natančno se je večina odločila bi izvedeli zgolj z postavljanjem vprašanj vsakemu zavarovancu posebej. Na splošno pa lahko rečemo, da zdravstvena zavarovalnica prejeto nudi skladno z investicijo in pričakovanji. V obratnem primeru ima zavarovanec dodatne možnosti. Povpraševanje lahko razširi z odločitvijo za eno izmed številnih drugih dodatnih ponudb. Zaupanje je prav tako pomembna lastnost, zdravstvena zavarovalnica, jo mora uresničevati. Ko se odločamo nimamo časa, da bi podrobno preverjali kako je z izpolnjevanjem obveznosti s strani ponudnika. Delno nam to olajšajo izkušnje, drugi del pa predstavljajo morebitne tuje reference.
Zaupanje, ki ga uživa zdravstvena zavarovalnica je lastnost značilna za splošno oceno kakovosti storitve. Pod zaupanje uvrščamo hitro, kakovostno in pošteno obravnavo, hiter odziv, izpolnjevanje vseh obveznosti in podobno. Če tega ni je zavarovanje določenega ponudnika pod vprašajem, bolj se bomo nagibali k konkurenčni ponudi.
Zdravstvena zavarovalnica je dolga stoletja ljudem zagotavlja povrnitve osebnega zdravja v primeru bolezni, še pomembnejši pa je bil občutek varnosti v primeru nastanka nezgod.
Ni komentarjev:
Objavite komentar