sreda, 2. marec 2016

Segmentacija uporabnikov na spletu, boljši rezultati

Segmentacija uporabnikov na spletu ima namen izboljšati rezultate ciljnih internetnih aktivnosti. V sodobnem času so spletne aktivnosti nekaj vsakdanjega. Počnemo jih na praktično vsakem koraku ter ob praktično vsakem koraku. Pri tem napravam ukazujemo različne naloge, ki morajo čim bolj koristiti. Koristi ocenjujemo s kakovostjo in količino, dano razmerje govori o učinkovitosti. Bolj učinkovit je tisti uporabnik, ki z manj aktivnostmi dobi bolj kakovostne rezultate.



Tipičen primer je segmentacija uporabnikov na spletu. Njena poglavitna naloga je, da na podlagi kriterijev dobimo najboljši ali točno določen zadetek. Kriterije na podlagi katerih je izvedena segmentacija uporabnikov na spletu določimo na podlagi znanih in reprezentativnih dejstev. Bolj kot je cilj iskanja edinstven, bolj reprezentativna dejstva potrebuje za dosego zadetka. Z njimi je segmentacija uporabnikov na spletu uspešna že v razmeroma kratkem času in manjšem obsegu aktivnosti. V primeru, da segmentacija uporabnikov na spletu ni uspešna moramo pomisliti, kaj je narobe z njo. Kriteriji so lahko dobri, vendar premalo edinstveni, zato dajejo preveč splošne rezultate ali preveliko množico rezultatov. Zato v naslednjem koraku potrebujemo bolj edinstvene dodatne kriterije, preko katerih segmentacija uporabnikov na spletu postane bolj uspešna. Uspešnost v tem primeru ugotovimo s tem, da preverimo rezultate. Po potrebi postopek ponovimo oziroma ponavljamo, dokler rezultati niso zadovoljivi. Kako uspešni smo je v veliki meri odvisno od izkušenj. Uporabnik z izkušnjami največkrat želene rezultate dobi hitro, manj izkušen pa potrebuje več časa za dosego istega cilja.

 Pri tem manj izkušen potrebuje zgolj več prakse, da postane njegovo iskanje rezultatov bolj hitro in učinkovito. To mu zagotavlja na eni strani ponavljanju procesa iskanja, na drugi strani pa sledenje novostim in njihovo uvajanje. Novosti so velikokrat ustvarjene prav z namenom, da povprečen uporabnik postane v svojih aktivnostih bolj učinkovit. Segmentacija uporabnikov na spletu je bila izumljena in uvedena z namenom izboljšanja učinkovitosti globalno pogosto obiskanega spletnega mesta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar