sreda, 25. marec 2015

Nekoliko savjeta za bolje Facebook oglašavanje

Trendovi u današnjom svijetu idu u smjeru, da se sve više proizvoda kupuje putem interneta, a sve manje se kupuju u običnim, fizičkim trgovinama. Zašto je tome tako? Više ili manje se dešava, da su cijene na internetu niže nego u običnim trgovinama, a u svijetu vlada kriza, pa ljudi svaki dan gledaju, kako bih uštedjeli kakav dolar, euro, kunu ili neku drugu valutu. Baš zbog toga je ljude, koji bih mogli nešto kupiti kod vas potrebno tražiti na internetu – jedna od odličnih mogućnosti je Facebook oglašavanje. 



Jednostavno je, prilično jeftino i omogućava, da u njemu prilično točno odredite populaciju, koju želite, da vidi vaš oglas. Dali nije to super? Jer je zbog svega ovoga sve više ljudi počelo kreirati oglase na Facebooku, evo ovdje nekoliko savjeta – kao prvi je taj, da za početak možete jednostavno reklamirati vašu ponudu – stavite na Facebook oglašavanje neki vaš proizvod ili više njih i „boostajte“ tu objavu – ljudi će nakon toga doći na vašu prodajnu stran i sve detaljnije provjeriti. Kad jednom to već radite, a imate možda na Facebooku svoj profil, onda možete i njega malo ispromovirati – svaki „lajk“ više znači jednog više pratitelja, a za njih svi znamo, da im možete na vašoj stranici reći sve što želite, pokazati što radite, što prodajete!

Mnogi misle i tvrde, da se jačina neke stranice mjeri u fanovima, koje ta stranica ima – ali ne zaboravite, njima je uvijek potrebno dati neku zanimljivu priču, kako bih ostali kod vas i čitali vaše objave! Za kraj moramo još nešto reći o „call to reaction“ akciji! Kako god zanimljiv oglas ste spremili na Facebooku, uvijek pazite na to, da ćete ljudi jasno pozivati, da pritisnu na vašu sliku, link, naslov ili nešto drugo – samo na takav način će doći do reakcije i akcije na vašoj stranici. Ako ste zaboravili na kvalitetan „call to reaction“, onda će ljudi možda čak i vidjeti vaš oglas, al neće odreagirati na njega, a to vam vjerojatno i nije u interesu. Potrudite se i uložite vaš novac kvalitetno! Ako pak te stvari ne znate voditi i kreirati sami, potražite za to nekog stručnjaka, oni će vam sa veseljem pomoči!

Ni komentarjev:

Objavite komentar