petek, 14. november 2014

Google adwords sodobno doseganje kupcev

Google adwords je sodobno doseganje kupcev storitev in izdelkov na trgu. Google je pojem, ki je dodobra spremenil način uporabe spleta, danes ga praktično osmisljuje, v prihodnosti pa gre zopet pričakovati spremembe, saj konkurenca zagotovo ne bo stala križem rok. Google adwords je zgolj ena v nizu dejavnosti podjetja Google. Trenutno Google adwords omogoča dobro poslovanje podjetja Google, saj predstavlja največji vir dohodkov. Google adwords oglaševalcem prepušča na izbiro dve pomembni sestavini oglaševalske kampanje. Na eni strani določijo maksimalno višino porabljenih sredstev, na drugi določijo ključne besede. Maksimalna vsota porabljenega denarja za oglaševalsko kompanijo ni nobena novost, poznamo jo praktično pri vseh kompanijah, le redke oglaševalske kampanje se lahko pohvalijo z neomenjenim proračunom. Ključne besede, ki jih Google adwords, glede izbire in določitve prepušča naročnikom, so temelj dobrega uspeha. Kupci storitve ali izdelka bodo ključno besedo uporabili pri njihovem iskanju. Google adwords zato prepušča možnost in hkrati odgovornost naročnikom storitve Google adwords. V naši deželi na sončni strani Alp je velja ta storitev podjetja Google za najbolj priljubljeno med vsemi drugimi storitvami spletnega oglaševanja. Potencial slovenskega trga je vsekakor zanimiv za prihodnost in bo po predvidevanji dosegel večji tržni delež. Veliko bo doseganje večjega tržnega deleža odvisno od samega podjetja, ki sedaj najbolj priljubljeno storitev ponuja, kot tudi od konkurence. Verjetnost je velika, da bo Slovenija nadoknadila sedanji zaostanek za evropsko najbolj aktivnimi državami na področju spletnega oglaševanja. Spletno oglaševane bo zagotovo dobilo tudi nove oblike in prijeme. Dnevno se srečujemo z raznimi spremembami na spletu. Vse spremembe niso najboljše, veliko je primerov, ko se spremembe in popravki dogajajo razmeroma hitro. Želja vsakega akterja spletnega trženja je, da se oglaševanje lahko uporablja več časa in dosega čim več časa svoje želene cilje. Cilj oglaševanja je individualno določen na različne načine. Google adwords bo po pričakovanjih v prihodnosti doživel nekatere spremembe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar