Marketing automation omogoča poenostavljeno poslovanje v sodobnem konkurenčnem poslovnem svetu.
Za marketing automation je značilno, da skrajša in poenostavi nekatere tržne aktivnosti. Najbolj učinkovit je za vse, ki so spletno trženje gradili postopoma ter zanj ustvarili dobre temelje. Obratno lahko marketing automation prinese bistveno bolj negativne rezultate, kot se na prvi pogled zdi. V tem pogledu se s spletni marketing ne razlikuje bistveno od klasičnega. Do kupca mora imeti prodajalec pošten in spoštljiv odnos, tako pri klasičnem kot spletnem marketingu. Past spletnega marketinga je prav v odsotnosti fizičnega kontakta. Pri klasičnem marketingu je prodajalec lahko bistveno hitreje prepoznal reakcijo kupca ter se jih ustrezno prilagodil. Spletno trženje zahteva praktično isto, vendar reakcijo kupca ni mogoče prepoznati enako hitro in neposredno kot pri klasičnem teženju. Zato marketing automation ne more biti uspešen, če ne temelji na nekaterih preprostih dejstvih in zakonitostih trženja. Prodajalec mora zato kupca prepoznavati virtualno v vseh značilnosti preko zaznanih dejstev, zavedati pa se mora tudi njegovih možnosti in prednosti pri spletnem poslovanju. Ker ni prisoten fizični način trženja, enako kupec lahko izkoristi virtualne prednosti v svojo korist. In to na bistveno bolj enostaven način, kot je bilo to mogoče pri klasičnem trženju. Predvsem mu omogoča preizkusiti aktualno razmerje med povpraševanjem in ponudbo. Pri tem lahko doseže konkurenčne prednosti in izboljša svoj poslovni rezultat celo v prvem poizkusu. Torej praktično neposredno, brez pretiranih predhodnih tržnih aktivnosti. Temu primerno mora biti marketing automation pozoren ter poizkušati razumeti kupca pred izvršeno tržno aktivnostjo. Dobrodošla pomoč so tako izkušnje spletnega, kot klasičnega trženja. Spletno trženje nam koristi predvsem posredno, klasično pa velikokrat neposredno. V primeru odsotnosti izkušenj klasičnega trženja, ima marketing automation lahko omejene možnosti uspeha. Odvisno od dejavnikov kot so kupec, predmet trženja, tržne poti in drugih dejavnikov.
Marketing automation lahko poenostavi doseganje poslovnih ciljev, vendar se mora hkrati zavedati številnih pasti.
www.red-orbit.si/blog/marketing-automation/
Ni komentarjev:
Objavite komentar