petek, 7. oktober 2016

Večkanalni marketing, strategija, cilj in načrt

Večkanalni marketing je za sodobno nakupovanje pomembna pridobitev. Sodobno nakupovanje nam danes omogoča izboljšati napredna tehnika. Nakup je zaradi tega bolj premišljen, predvsem pa bolj ugoden. Informacije, ki so potrebne za dobro odločitev, so enostavno dosegljive praktično povsod. Velikokrat po njih posežemo trenutek pred nakupom. S tem večkanalni marketing blagodejno vpliva na osebni oziroma družinski proračun . Znižati družinski proračun je cilj za katerega bi brez težav našli veliko privržencev. Manj odhodkov za družinskih proračun vpliva na kakovost življenja. Potrebujemo manj prihodkov ali pa imamo pri nespremenjenih prihodki možnosti za dodatne investicije. Strategijo lahko oblikujemo poljubno, v vsakem primeru pa je dobro imeti načrt. Večkanalni marketing nam pomaga tako pri pridobivanju informacij, kot pri uresničevanju cilja. Da lahko oblikujemo strategijo in izdelamo načrt potrebujemo najprej informacije o svojih predhodnih odhodkih. S tem dobimo pregled nad svojimi potrošnimi navadami. Hkrati pa dobimo na enem mestu tudi osnovo za izboljšave. Potrošniku večkanalni marketing pomaga tudi pri prostem ocenjevanju lastnosti potrošnje. Cene izdelkov taka oseba bistveno lažje primerja, saj se z pogosto uporabo cen le te vtisnejo v spomni. Spremembe lahko uvedemo in uresničimo na različne načine. Najbolj učinkovito pri večjih odhodkih oziroma večjih postavkah odhodkov. Spremembe večkanalni marketing lahko pomaga doseči tudi s spremembo pristopa nakupovanja. Gre za razmislek večni dilemi kakovost ali količina. Pogosto je prisotno prepričanje, da je smiselno varčevati na račun kakovosti. Vendar je lahko učinkovit tudi nasproten pristop. Večja kakovost lahko namesti količino oziroma nudi večje učinke. O tem nas lahko prepriča večkanalni marketing preko izkušenj drugih oseb. Izkušnje teh virov so različne, njihove informacije pa različno obsežne. V nekaterih primerih bomo dobili zelo podrobne in obsežne informacije, v drugih pa skromne informacije. V vsakem primeru pa pomenijo dobrodošlo pomoč pri procesu odločanja na krajši ali daljši rok. Večkanalni marketing bo v prihodnosti pridobival na veljavi in pomenu.

Več


Ni komentarjev:

Objavite komentar