ponedeljek, 2. september 2013
Trije glavni viri za spletni marketing
Danes je spletni marketing že zelo razširjen in večinoma se podjetniki zavedajo, kako pomemben je, če želijo pospešiti prodajo svojih izdelkov ali storitev prek spleta. Spletni marketing je praktično nepogrešljivo orodje za vse tiste, ki želijo, da bi njihova spletna trgovina dosegala visok promet. Marketing je kot tak bil vedno prisoten, odkar si je človeštvo domislilo, da bo pričelo trgovati. S časom je marketing postal cela znanost in prav danes, ko je na pohodu spletni marketing, bi lahko rekli, da dosega vrhunec svojega razvoja. Spletni marketing se deli na več področij, ki jih druži ena skupna značilnost – to je cilj, da se izdelek ali storitev približa potencialnemu kupcu.
Zelo razširjen spletni marketing je povezan s strategijo: plačilo na klik. Osnovna poanta takšnega marketinga je v tem, da imamo oglas postavljen na dobrem oglasnem mestu, plačujemo pa le v primeru, da potencialna stranka na oglas klikne. Kaj se zgodi po kliko, je odvisno predvsem od vsebine, dizajna, privlačnosti in učinkovitosti oglasa. Klasični mesti, kjer se uporablja spletni marketing oblike plačaj na klik, sta Google in Facebook. Dobro je vedeti, da se za oglasna mesta s tem sistemu pri obeh omenjenih spletnih gigantih, tekmuje z drugimi oglaševalci. Z avkcijskim sistemom se namreč neprestano tekmuje med oglaševalci, ki ponujajo sorodne izdelke. Poleg tega je zelo razširjen spletni marketing v obliki optimizacije spletnih strani.
Tu gre za širok proces, ki spletno stran čim bolj prilagodi iskalnim pajkom spletnih iskalnikov kot so Google, Yahoo, Najdi.Si itn. Cilj, ki ga želi doseči ta metoda za spletni marketing, je, da se spletna stran znajde na čim višjem mestu na spletnih iskalnikih, ko potencialna stranka vpiše določene ključne besede, ki so povezane z izdelkom ali storitvijo, ki jo spletna stran ponuja. Ne smemo pa pozabiti niti na spletni marketing, ki je povezan s socialnimi omrežji oz. socialni marketing, ki ponuja širok dostop do tisoče potencialnih strank.
Vir besedila
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar